Contact Center

doskonałość, sprawność i efektywność obsługi klienta

Z myślą o najbardziej wymagający klientach, zespół specjalistów z Voice Telecom opracował i stale udoskonala unikalny wielopoziomowy system contact center.

 

Bogaty pakiet narzędzi contact center pozwala  w pełni kontrolować proces obsługi klienta, poprzez telefon, email, chat, fax, sms.  Wyposażamy naszych klientów w technologię pozwalającą uzyskać przewagę nad konkurencją na rynku obsługi klienta. Jako lider innowacyjnych rozwiązań systemów contact center zapewniamy indywidualne doradztwo, dzieląc się z klientami naszymi doświadczeniami i pomagając im wypracować najkorzystniejsze dla nich strategie, których efektem  ma być wzrost zysków, zadowolenie i lojalność kontrahentów, a jednocześnie zmniejszenie kosztów i utrzymanie ich na stałym, niskim poziomie.

 

Najcenniejszy jest klient. Systemy contact center pomagają: zdefiniować klienta, nabyć klienta, utrzymać klienta.

 

Skuteczne narzędzia komunikacji pozwalają na skalę globalną zarządzać kampaniami opartymi na wielu środkach przekazu. To zaawansowane platformy indywidualnie dostosowane do profilu działalności. Mają Państwo możliwość kontaktu z tysiącami kontrahentów jednocześnie, automatycznego planowania kampanii, dostosowania informacji w kampaniach wychodzących, prognozowania połączeń. Co równie ważne,  wyeliminowania wszystkich czynników przyczyniających się do niepotrzebnych kosztów, wynikających ze złego zarządzania, nieefektywnej technologii, słabej komunikacji wewnątrz firmy, niskiej wydajności agentów, nadmiaru pracowników.

Dostępne moduły :

  • Źródła danych

Zarządzanie bazą rekordów do przeprowadzania działań Contact Center

  • Panele Konsultanta

Dedykowane szablony widoków prezentowanych konsultantom podczas obsługi klienta

  • Kampanie

Kompleksowe zarządzanie kampaniami Contact Center obejmujące zarządzanie rekordami, pracownikami, kanałami kontaktowymi, harmonogramem obsługi, skryptami rozmów oraz wskaźnikami wydajności

  • Workforce Management (WFM)

Zarządzanie projektami oraz zadaniami.

  • Raporty i monitoring

Aktywny monitoring wraz z powiadomieniami do wszystkich aspektów Contact Center

  • Kadry

Obsługa kadrowa, zarządzanie wnioskami urlopowymi, szkoleniowymi oraz premiowymi. Zarządzanie grafikiem pracy, ścieżką kariery oraz ocenianie pracowników

  • Szkolenia

Zarządzanie i ocena testów wiedzy, baza wiedzy, zarządzanie materiałami szkoleniowymi

  • API

Interfejsy do integracji z aplikacjami i systemami zewnętrznymi

 

 Zapraszamy do składania zapytań. Gwarantujemy, że elastyczność i efektowność naszego oprogramowania, przekona Państwa do współpracy opartej na długoterminowych korzyściach. Słowa popieramy wynikami!